Retourinformatie

Om het laatste deel van jouw terugreis zo makkelijk mogelijk te laten verlopen, beschrijven we hieronder de stappen vanuit het vliegtuig naar jouw auto bij Airport Indoor Parking.

Hoe werkt het?

  • 1
    Luggage belt

    Bagage compleet?

    Je bent weer op Schiphol en loopt vanuit het vliegtuig direct naar de bagageband om jouw bagage te verzamelen. Het kan soms even duren voordat jij al jouw bagage compleet hebt. Wacht daarom nog even met bellen om te worden opgehaald.

  • 2
    Call airport indoor parking

    Bel Airport Indoor Parking

    Alle bagage van de band? Loop via de douane door de schuifdeuren richting Schiphol Plaza en bel met Airport Indoor Parking. Zodra jij ons hebt gebeld, vertrekt er direct een shuttlebus om jou en jouw bagage op te pikken.

    +31 (0)85 051 6600

  • 3
    Shuttle signs shiphol parking

    Naar Airport Bus stop A15

    Volg vanuit Schiphol Plaza de gele borden ‘Hotel shuttles’. Eenmaal buiten wandel je naar Airport Bus stop A15. Als onze shuttlebus hier nog niet op je staat te wachten, zal deze binnen enkele ogenblikken arriveren.

  • 4
    Shuttle bus at schiphol plaza parking

    Stap in de shuttlebus terug

    Stap in onze shuttlebus. Onze chauffeur draagt net als op de heenreis zorg voor jouw bagage. Kofferbak dicht, riemen vast en terug naar Airport Indoor Parking, waar jouw auto al op jou staat te wachten.


Veelgestelde vragen

Heb je toch nog vragen? Hieronder lees je de aan ons meest gestelde vragen, waarop we zo duidelijk mogelijk antwoord proberen te geven. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kan je ons altijd bellen of mailen, geen probleem.

Bel niet eerder voordat jij al jouw bagage van de bagageband hebt gepakt. Als jij ons hebt gebeld, vertrekt er direct een shuttlebus van Airport Indoor Parking richting ‘Airport Bus stop A15’ om jou en jouw bagage op te pikken. Als onze shuttlebus hier nog niet staat, zal deze jou binnen enkele ogenblikken ophalen en weer terugbrengen naar jouw auto.

Onze chauffeur haalt jou en jouw bagage op bij ‘Aankomstniveau, direct naast de luchthaventoren aan de Koepelstraat tussen F6-F9’.

Ongeveer elf minuten nadat jij ons hebt gebeld, arriveren wij op de afgesproken plek.

Airport Indoor Parking wordt automatisch op de hoogte gehouden wanneer de aankomsttijd van jouw vlucht wijzigt. Het is niet nodig hierover contact met ons op te nemen.

Zodra jij hoort dat jouw vlucht is geannuleerd, neem dan direct contact op met Airport Indoor Parking via booking@airportindoorparking.nl of +31 (0)85 - 051 66 00. We bespreken samen de situatie, helpen waar mogelijk en halen jou uiteraard op wanneer jij uiteindelijk op Schiphol arriveert.

Geen antwoord gevonden op je vragen?

Wij staan je graag te woord! Neem contact op via: +31(0)85 - 051 66 00 of booking@airportindoorparking.nl.