Retourinformatie
Om het laatste deel van jouw terugreis zo makkelijk mogelijk te laten verlopen, beschrijven we hieronder de stappen vanuit het vliegtuig naar jouw auto bij Airport Indoor Parking.
Hoe werkt het?
-
2
Bel Airport Indoor Parking
Alle bagage van de band? Loop via de douane door de schuifdeuren richting Schiphol Plaza en bel met Airport Indoor Parking. Zodra jij ons hebt gebeld, vertrekt er direct een shuttlebus om jou en jouw bagage op te pikken.
Veelgestelde vragen
Heb je toch nog vragen? Hieronder lees je de aan ons meest gestelde vragen, waarop we zo duidelijk mogelijk antwoord proberen te geven. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kan je ons altijd bellen of mailen, geen probleem.
Bel niet eerder voordat jij al jouw bagage van de bagageband hebt gepakt. Als jij ons hebt gebeld, vertrekt er direct een shuttlebus van Airport Indoor Parking richting ‘Airport Bus stop A15’ om jou en jouw bagage op te pikken. Als onze shuttlebus hier nog niet staat, zal deze jou binnen enkele ogenblikken ophalen en weer terugbrengen naar jouw auto.
Onze chauffeur haalt jou en jouw bagage op bij ‘Airport Bus stop A15’.
Ongeveer elf minuten nadat jij ons hebt gebeld, arriveren wij op de afgesproken plek.
Airport Indoor Parking wordt automatisch op de hoogte gehouden wanneer de aankomsttijd van jouw vlucht wijzigt. Het is niet nodig hierover contact met ons op te nemen.
Zodra jij hoort dat jouw vlucht is geannuleerd, neem dan direct contact op met Airport Indoor Parking via booking@airportindoorparking.nl of +31 (0)85 - 051 66 00. We bespreken samen de situatie, helpen waar mogelijk en halen jou uiteraard op wanneer jij uiteindelijk op Schiphol arriveert.
Geen antwoord gevonden op je vragen?
Wij staan je graag te woord! Neem contact op via: +31(0)85 - 051 66 00 of booking@airportindoorparking.nl.