Welkom terug!

Om het laatste deel van jouw terugreis zo makkelijk mogelijk te laten verlopen, beschrijven we hieronder de stappen vanuit het vliegtuig naar jouw auto bij Airport Indoor Parking.

Hoe werkt het?

  • 1
    Luggage belt

    Bagage compleet?

    Je bent weer op Schiphol en loopt vanuit het vliegtuig direct naar de bagageband om jouw bagage te verzamelen. Het kan soms even duren voordat jij al jouw bagage compleet hebt. Wacht daarom nog even met bellen om te worden opgehaald. We mogen namelijk niet te lang stilstaan bij de vertrekhal op Schiphol.

  • 2
    Call airport indoor parking

    Bel Airport Indoor Parking

    Alle bagage van de band? Begeef je langs de douane door de schuifdeuren richting Schiphol Plaza en bel met Airport Indoor Parking. Zodra jij ons hebt gebeld, vertrekt er direct een shuttlebus van Airport Indoor Parking om jou en je bagage op te pikken.

    +31 (0)85 051 6600

  • 3
    exit-departures-3

    Naar vertrekhal 3, uitgang C

    Neem de roltrap omhoog en volg de gele borden naar vertrekhal 3, uitgang C. Wacht hier op onze oranje-blauwe shuttlebus, die zal nu binnen enkele ogenblikken aankomen.

  • 4
    shuttle-service-return-to-parking

    Stap in de shuttlebus terug

    Ongeveer elf minuten nadat jij ons hebt gebeld, arriveren wij op de afgesproken plek. Jij stapt in onze shuttlebus en onze chauffeur draagt net als op de heenreis zorg voor jouw bagage. Kofferbak dicht, riemen vast en terug naar Airport Indoor Parking waar jouw auto al op je staat te wachten.


Veelgestelde vragen

Heb je toch nog vragen? Hieronder lees je de aan ons meest gestelde vragen, waarop we zo duidelijk mogelijk antwoord proberen te geven. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kan je ons altijd bellen of mailen, geen probleem.

Ongeveer elf minuten nadat jij ons hebt gebeld, arriveren wij op de afgesproken plek.

Airport Indoor Parking wordt automatisch op de hoogte gehouden wanneer de aankomsttijd van jouw vlucht wijzigt. Het is niet nodig hierover contact met ons op te nemen.

Zodra jij hoort dat jouw vlucht is geannuleerd, neem dan direct contact op met Airport Indoor Parking via booking@airportindoorparking.nl of +31 (0)85 - 051 66 00. We bespreken samen de situatie, helpen waar mogelijk en halen jou uiteraard op wanneer jij uiteindelijk op Schiphol arriveert.

Geen antwoord gevonden op je vragen?

Wij staan je graag te woord! Neem contact op via: +31 (0)85 - 0516 600 of booking@airportindoorparking.nl.